Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen altijd onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op een vervangend product.
Als een product beschadigd bij je is aangekomen, mail ons dan. Doe dit voordat je het product terugstuurt. Geef een beschrijving van wat er is beschadigd en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij accepteren alleen omruiling voor beschadigde artikelen.

Stuur dan een mailtje naar info@reevie.nl. Dan kijken we samen hoe we dit zo snel en goed mogelijk kunnen oplossen. Graag even je bestelnummer bij de hand houden.

Houd er rekening mee dat onze kaarsen met de hand worden gemaakt en kunnen variëren van kleur en uiterlijk. Houd er rekening mee dat er frosting kan optreden en dit geen fout in de kaars is. Dit is een natuurlijk effect van het gebruik van Soja wax of koolzaadwas. Afbeeldingen in de webwinkel kunnen afwijken van de werkelijkheid. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reevie.nl  We proberen het allereerst samen met je op te lossen.